miercuri, februarie 28, 2024
Acasă Editoriale Actualitate Valentine’s Day: Impactul reclamelor din luna iubirii asupra publicului român

Valentine’s Day: Impactul reclamelor din luna iubirii asupra publicului român

Reveal Marketing Research a realizat un studiu în care s-a analizat impactul campaniilor de Valentine’s Day asupra românilor. Studiul a fost derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural, având loc 1011 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, în perioada 8-11 februarie 2021.

Luna februarie este cunoscută atât pe plan local (Dragobetele), cât și pe plan internațional (Valentin’s Day) ca fiind “luna iubirii”. Peste jumătate dintre români (58%) consideră că atât reclamele, cât și promoțiile din această perioadă aduc un plus la imaginea brandurilor.

Sursa reveal.ro

 

S-a constat că mediul online este cel mai eficient pentru campaniile de Valentine’s Day.

Reclamele stradale au fost mai puțin menționate de brand-uri, acestea având o pondere de doar 7%. Chiar dacă nu îmbunătățesc decizia de cumpărare a clienților, s-a dovedit că reclamele și promoțiile îmbunătățesc imaginea brand-urilor.

Întrebați dacă preferă sărbătoarea de Dragobete sau Valentine’s Day, doar 38% dintre aceștia au ales sărbătoarea românească, comparativ cu cei 16% care s-au înclinat spre Valentine’s Day.

Sursa Pixabay

La întrebarea: “Cum vă influențează decizia de cumpărare brandurile care au promoții cu ocazia Valentine’s Day? “, 30% dintre români consideră că o astfel de reclamă i-ar convinge să cumpere, iar 56% nu ar reacționa în niciun fel.

În topul celor mai căutate categorii de produse pentru campaniile de Valentine’s Day, în opinia românilor sunt: obiectele decorative/florile (menționate ca fiind potrivite în proporție de 68% dintre români), accesorii/bijuterii (potrivite pentru 61% dintre români), cosmetice/machiaj/parfumuri (potrivite pentru 59% dintre români), haine și încălțăminte    (potrivite pentru 45% dintre români).

Companiile care nu sunt deloc asociate cu această sărbătoare sunt: serviciile de energie electrică/gaz ( 65% dintre români afirmând că nu li se par deloc potrivite), benzinăriile (58%), produsele farmaceutice 56%) și mobila (51%).

Sourcereveal.ro

ULTIMELE ARTICOLE

Care sunt cele mai noi tendințe în materie de baterii de cadă?

În universul designului de baie contemporan, bateria de cadă nu mai este doar un element care oferă funcționalitate, ci și o piesă centrală ce...

Noptierele Smart pot fi integrate in orice dormitor? Care sunt stilurile de design cele mai potrivite?

În căutarea unei combinații perfecte între utilitatea tradițională și inovația tehnologică, noptierele Smart își fac tot mai mult loc în dormitoarele moderne. Aceste piese...

Ce poți vizita în România la început de primăvară? Iată recomandările O Zi Cât o Vacanță

Excursiile de o zi sunt calea prin care te poți relaxa și prin care poți explora frumusețea României, chiar și atunci când timpul este...

Știai aceste lucruri despre generatoarele electrice?

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că trăim într-o epocă în care dependența de energie electrică este tot mai mare. Practic, toate...