8.5 C
București
joi, 4 martie 2021
Acasă Editoriale Actualitate Valentine’s Day: Impactul reclamelor din luna iubirii asupra publicului român

Valentine’s Day: Impactul reclamelor din luna iubirii asupra publicului român

Reveal Marketing Research a realizat un studiu în care s-a analizat impactul campaniilor de Valentine’s Day asupra românilor. Studiul a fost derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural, având loc 1011 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, în perioada 8-11 februarie 2021.

Luna februarie este cunoscută atât pe plan local (Dragobetele), cât și pe plan internațional (Valentin’s Day) ca fiind “luna iubirii”. Peste jumătate dintre români (58%) consideră că atât reclamele, cât și promoțiile din această perioadă aduc un plus la imaginea brandurilor.

Sursa reveal.ro

 

S-a constat că mediul online este cel mai eficient pentru campaniile de Valentine’s Day.

Reclamele stradale au fost mai puțin menționate de brand-uri, acestea având o pondere de doar 7%. Chiar dacă nu îmbunătățesc decizia de cumpărare a clienților, s-a dovedit că reclamele și promoțiile îmbunătățesc imaginea brand-urilor.

Întrebați dacă preferă sărbătoarea de Dragobete sau Valentine’s Day, doar 38% dintre aceștia au ales sărbătoarea românească, comparativ cu cei 16% care s-au înclinat spre Valentine’s Day.

Sursa Pixabay

La întrebarea: “Cum vă influențează decizia de cumpărare brandurile care au promoții cu ocazia Valentine’s Day? “, 30% dintre români consideră că o astfel de reclamă i-ar convinge să cumpere, iar 56% nu ar reacționa în niciun fel.

În topul celor mai căutate categorii de produse pentru campaniile de Valentine’s Day, în opinia românilor sunt: obiectele decorative/florile (menționate ca fiind potrivite în proporție de 68% dintre români), accesorii/bijuterii (potrivite pentru 61% dintre români), cosmetice/machiaj/parfumuri (potrivite pentru 59% dintre români), haine și încălțăminte    (potrivite pentru 45% dintre români).

Companiile care nu sunt deloc asociate cu această sărbătoare sunt: serviciile de energie electrică/gaz ( 65% dintre români afirmând că nu li se par deloc potrivite), benzinăriile (58%), produsele farmaceutice 56%) și mobila (51%).

Sourcereveal.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





ULTIMELE ARTICOLE

CNE critică noua decizie a ministrului Educației

Sorin Cîmpeanu, ministrul Educației, a declarat faptul că ia în calcul ca elevii din clasa a VIII-a şi clasa a XII-a să meargă la...

INSP: Nu utilizați lămpile cu UV pentru dezinfecția suprafețelor din școli

Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) nu recomandă utilizarea lămpilor UV pentru dezinfecția suprafețelor, în unitățile de învățământ, cu scopul limitării transmiterii Covid-19. Conform unui...

Cine cedeaza? HORECA versus GUVERN

Pandemia provocată de virusul COVID-19 nu s-a încheiat, iar asta denotă că nici problemele apărute, în perioada aceasta, nu şi-au găsit încă rezolvări. Industria...

4 MARTIE ÎN ISTORIE

În urmă cu 44 de ani, pe 4 martie 1977, România a fost zguduită de un puternic cutremur cu efecte devastatoare. Seismul s-a produs...

COMENTARII RECENTE

Catalin Ionete on Dumnezeu a murit!
kani on Pungă doriți?
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.