Acasă Articole Business Pauzele lungi...

Pauzele lungi și dese, cheia marilor succese

Pauzele lungi și dese, cheia marilor succese. Este zicala preferată a oamenilor prin care își manifestă dorința de timp liber atunci când sunt la muncă. Dar știați că în urma unui studiu, se pare că este benefic un astfel de exercițiu?

Un nou studiu realizat de Otto Beisheim School of Management (WHU) din Germania și Trinity Business School din Irlanda a constatat că efectuarea unor scurte intervenții pozitive de distragere a atenției pot să reducă nivelul de stres atunci când te confrunți cu sarcini dificile.

Emoțiile pozitive aduc productivitate

„Încercarea de a rămâne calm după ce citești un e-mail enervant, de exemplu, este, de obicei, destul de epuizantă pentru angajați. În consecință, aceștia s-ar putea să se străduiască să dea dovadă de autocontrol pe tot parcursul  zilei de lucru, ceea ce le-ar împiedica implicarea, creativitatea și comportamentul față de colegi. Aici intervine pozitivitatea. Vizionarea unui videoclip amuzant crește sentimentele de pozitivitate. Astfel de emoții pozitive le permit angajaților să își protejeze resursele de reglementare chiar și după ce se confruntă cu solicitări de autocontrol care consumă resurse. Acest lucru influențează în mod pozitiv eficiența lor la locul de muncă”, a explicat dr. Vera Schweitzer.

Momentele distractive duc compania în sus

„Mediile de lucru de astăzi sunt din ce în ce mai solicitante. Dar avem o înțelegere limitată a ceea ce pot face organizațiile și angajații ca să prevină efectele stresante ale solicitărilor de autocontrol. Precum ar fi e-mailurile negative sau sarcinile neiubite. Cercetările noastre arată că intervențiile scurte și pozitive pot ajuta angajații să profite la maximum de ziua lor. Angajatorii și angajații ar trebui să ia în considerare încorporarea mai multor momente de  pozitivitate în ziua de lucru! De exemplu, organizațiile ar putea oferi angajaților recomandări despre scurte videoclipuri amuzante prin intermediul unui buletin informativ zilnic. Ori ar putea posta o glumă a zilei pe internet. Procedând astfel, angajatorii pot contribui la atenuarea efectelor negative ale solicitărilor de autocontrol”, a explicat dr. Wladislaw Rivkin, profesor asociat în Comportamentul organizațional.

1 COMENTARIU

Comments are closed.

ULTIMELE ARTICOLE

Care este muzica care ne ...

Care este muzica care ne ...

De ce avem palpitații?

De ce avem palpitații? Pa...

Orașul de interes actual ...

Orașul de interes actual ...

Ce să nu faci înainte de ...

Ce să nu faci înainte de ...