Mihaela Tatu, invitata lui Flori Stoian în emisiunea BUSSINES LA SUPERLATIV, ne-a povestit despre parcursul său profesional, dar și când si cum vinde imaginea personală.
După ce a fost realizator şi moderator de emisiuni la radio si TV, Mihaela Tatu a lăsat acest capitol in urmă și și-a acordat un răgaz pentru a se regăsi și a descoperi alte culturi și alți oameni.
Întoarsa din călătoriile prin lume, Mihaela Tatu a facut cunoștință cu Business Days, o platformă program de educație anteprenorială, a ascultat multi antreprenori si a realizat că, desi discursurile acestora erau foarte bune, din punctul de vedere al conținutului, nu excelau ca expunere. Așa că s-a apucat să invețe să poata preda arta comunicării. După 3-4 ani de studiu, a devenit mentor si antrenor. Așa a început să simtă libertatea.
Întrebată cum ajută brand-ul personal să ai succes în afaceri, Mihaela Tatu ne raspunde:
„Pe vremea mea nu exista noțiunea de brand personal (…) De la muncitor necalificat m-am rebranduit devenind funcționar contabil, evoluând, pe linie finanțe, în contabil șef de atelier, după care am schimbat macazul, la 180 de grade, si m-am reinventat construind brandul. Am început să lucrez in radio, respectiv, am intrat in zona de media începând cu radioul si am evoluat profesional crescând, evoluând si rebranduindu-ma in zona de televiziune, dupa care, in urma cu 6 ani, am schimbat macazul la alte 180 de grade si m-am reinventat si am intrat in lumea antreprenoriatului”
Mai multe despre Mihaela Tatu și parcursul său profesional, aflați urmărind emisiunea BUSINESS LA SUPERLATIV cu Flori Stoian