8.5 C
București
vineri, 30 octombrie 2020
Acasă Articole Din culise Flori Stoian - Lifestyle și business. Între feminitate și masculinitate.

Flori Stoian – Lifestyle și business. Între feminitate și masculinitate.

Cele două mari pasiuni ale lui Flori Stoian sunt: lifestyle și business.

Ce este feminitatea?

Prin feminitate, ea nu înțelege atât fuste (preferata ei este, oricum, salopeta), machiaj, bijuterii, cât atitudine. Cât despre feminism, nu se consideră o adeptă radicală.

„Te poți numi o doamnă feminină abia odată ce te-ai maturizat: vestimentar, profesional. Îți cunoști stilul, ai încredere în tine și dai dovadă de eleganță comportamentală și de gândire pozitivă.”

O lume a bărbaților?

În ceea ce privește business-ul, realizatoarea emisiunii „Business la superlativ” recunoaște că acesta este un domeniu al bărbaților și că a avut de dus luptele ei pentru a deveni antreprenor:

„Ca model mă inspiră Vladimir Putin. Este adevărat că sunt multe femei (mai ales senior) antreprenor dar în business mă ghidez cel mai des după modele masculine. Poți fi egală cu bărbatul dar asta înseamnă că nu trebuie să aștepți să ți se oferă totul pe tavă. Oamenii cred că dacă ești frumoasă ai tendința să reușești mai ușor în viață. Foarte greșit! O femeie frumoasă trebuie să se zbată de 2 ori mai mult ca să demonstreze că nu e doar o «femeie-breloc»!”

Totul pornește de la suportul emoțional al cuiva care crede în tine

Într-adevăr, modelul masculin nu i-a lipsit lui Flori: tatăl ei a fost alături de ea, i-a oferit suport emoțional și i-a determinat cele mai importante decizii din viață și carieră.

Când ea avea 11 ani i-a adus un fluturaș al unei școli de modelling. A fost o experiență fructuoasă pentru ea, dar la un moment dat a renunțat – erau necesare deplasări prin țară și a decis să se concentreze pe școală. Tot tatăl său a îndreptat-o spre televiziune, câțiva ani mai târziu.

„Unul dintre cele mai fericite momente din viața mea profesională a fost când mi-am văzut la TV prima emisiune, „100 % fashion”. Atunci am știut că toată munca mea nu a fost în zadar. Dacă ești serios și consecvent, nu se poate să nu culegi roadele!”, spune Flori.

„Dacă ești serios și consecvent, nu se poate să nu culegi roadele!”

Cu toate acestea, ea nu a căutat faima cu orice preț. A fost atentă ca prin expunerea ei publică să nu-și aducă vreun prejudiciu de imagine, care să-i scadă credibilitatea ulterior. Îi place să gândească mereu în avans, să trăiască viitorul.

Visul ei – conturarea unui brand personal s-a materializat (tot cu sprijinul tatălui ei) în ExPRess Group, care a furnizat 9 cursuri susținute de experți. Ulterior, firma a devenit ExPRess Consulting: Flori Stoian se ocupă de consultanță în industria fashion și beauty. Un alt proiect de care este mândră: este ambasadoarea mărcii de haine de blană naturală Avanti Furs.

Tânăra antreprenoare are studii economice, urmate de un master în comunicare. A lucrat la Money Channel, unde a realizat prima emisiune de business în modă – „100% fashion”. Tot acolo, deși la o vârstă fragedă, a reușit să aducă în platoul emisiunii de business divese personalități.

Consideră că moda face parte din ADN-ul ei, datorându-i tot ce are în viață. Apreciază noul val de designeri pentru felul în care înțeleg managementul. Printre preferații ei sunt Annema, Răzvan Firea. Ca și case de modă internaționale, Flori se simte inspirată de Valentino, Dsquared, Jacquemus, Chanel și altele. Nu este atrasă de consumerism în modă, ci de designer și de povestea lui. De asemenea, apreciază personalitatea lui Cătălin Botezatu și modestia acestuia: „După ce ai ajuns cu o anumită situație, înțelegi că nu are niciun rost să te lauzi, să epatezi – oricum toată lumea știe cine ești.”

„Se poate să fii un om bun și profi, în același timp!”

Primul contact cu a7tv l-a avut pe Facebook, când a văzut o poză din studio, care i s-a părut profi. A crezut că în spatele a7tv era o agenție de comunicare. La scurt timp a început o frumoasă colaborare. Cele două emisiuni realizate de Flori Stoian sunt „Business la superlativ” și „Smart life”. Invitații săi conduc afaceri de succes, respectiv activează în domeniile fashion, beauty, dietă sau sport.

„Consider că și eu am avut o contribuție la dezvoltarea a7tv prin legăturile mele anterioare cu vedete de top din România, care m-au urmat în acest proiect, fiindu-mi invitate încă de la primele ediții. La a7tv oferim jurnalism de calitate cum rar se mai practică în țara noastră. Sunt tare bucuroasă că fac parte din această echipă unde mi se respectă profesia. Invitații sunt fascinați de calitatea conținutului pe care-l oferim și mulți dintre ei ne recomandă mai departe.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

ULTIMELE ARTICOLE

Legea prin care se acordă tratament medical pe toată durata vieţii supravieţuitorilor de la Colectiv, promulgată de Președinte

Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat, chiar în ziua în care se împlinesc cinci ani de la incendiul din Colectiv, legea prin care cheltuielile aferente...

Parisul, părăsit de francezi! Ieșirea din oraș, gările și autogările sunt pline de oameni

Franța este în carantină totală! Înainte de acest moment, mii de oameni au fugit pur și simplu din capitala Paris, către zonele de țară,...

30 OCTOMBRIE ÎN ISTORIE

Astăzi se împlinesc 5 ani de la tragedia din clubul Colectiv din București. Pe 30 octombrie 2015, 64 de persoane au murit și alte...

ALIN PASCAL: ”Eu știu unde vreau să ajung și lucrez la planul meu!”

”Chiar dacă talentul se moștenește, fără muncă nu se poate face nimic”, ne-a spus Alin Pascal, fiul artistei Matildei Pascal Cojocarița, zilele trecute, când...

COMENTARII RECENTE

Catalin Ionete on Dumnezeu a murit!
kani on Pungă doriți?