8.5 C
București
luni, 3 octombrie 2022
Acasă Articole Din culise Flori Stoian - Lifestyle și business. Între feminitate și masculinitate.

Flori Stoian – Lifestyle și business. Între feminitate și masculinitate.

Cele două mari pasiuni ale lui Flori Stoian sunt: lifestyle și business.

Ce este feminitatea?

Prin feminitate, ea nu înțelege atât fuste (preferata ei este, oricum, salopeta), machiaj, bijuterii, cât atitudine. Cât despre feminism, nu se consideră o adeptă radicală.

„Te poți numi o doamnă feminină abia odată ce te-ai maturizat: vestimentar, profesional. Îți cunoști stilul, ai încredere în tine și dai dovadă de eleganță comportamentală și de gândire pozitivă.”

O lume a bărbaților?

În ceea ce privește business-ul, realizatoarea emisiunii „Business la superlativ” recunoaște că acesta este un domeniu al bărbaților și că a avut de dus luptele ei pentru a deveni antreprenor:

„Ca model mă inspiră Vladimir Putin. Este adevărat că sunt multe femei (mai ales senior) antreprenor dar în business mă ghidez cel mai des după modele masculine. Poți fi egală cu bărbatul dar asta înseamnă că nu trebuie să aștepți să ți se oferă totul pe tavă. Oamenii cred că dacă ești frumoasă ai tendința să reușești mai ușor în viață. Foarte greșit! O femeie frumoasă trebuie să se zbată de 2 ori mai mult ca să demonstreze că nu e doar o «femeie-breloc»!”

Totul pornește de la suportul emoțional al cuiva care crede în tine

Într-adevăr, modelul masculin nu i-a lipsit lui Flori: tatăl ei a fost alături de ea, i-a oferit suport emoțional și i-a determinat cele mai importante decizii din viață și carieră.

Când ea avea 11 ani i-a adus un fluturaș al unei școli de modelling. A fost o experiență fructuoasă pentru ea, dar la un moment dat a renunțat – erau necesare deplasări prin țară și a decis să se concentreze pe școală. Tot tatăl său a îndreptat-o spre televiziune, câțiva ani mai târziu.

„Unul dintre cele mai fericite momente din viața mea profesională a fost când mi-am văzut la TV prima emisiune, „100 % fashion”. Atunci am știut că toată munca mea nu a fost în zadar. Dacă ești serios și consecvent, nu se poate să nu culegi roadele!”, spune Flori.

„Dacă ești serios și consecvent, nu se poate să nu culegi roadele!”

Cu toate acestea, ea nu a căutat faima cu orice preț. A fost atentă ca prin expunerea ei publică să nu-și aducă vreun prejudiciu de imagine, care să-i scadă credibilitatea ulterior. Îi place să gândească mereu în avans, să trăiască viitorul.

Visul ei – conturarea unui brand personal s-a materializat (tot cu sprijinul tatălui ei) în ExPRess Group, care a furnizat 9 cursuri susținute de experți. Ulterior, firma a devenit ExPRess Consulting: Flori Stoian se ocupă de consultanță în industria fashion și beauty. Un alt proiect de care este mândră: este ambasadoarea mărcii de haine de blană naturală Avanti Furs.

Tânăra antreprenoare are studii economice, urmate de un master în comunicare. A lucrat la Money Channel, unde a realizat prima emisiune de business în modă – „100% fashion”. Tot acolo, deși la o vârstă fragedă, a reușit să aducă în platoul emisiunii de business divese personalități.

Consideră că moda face parte din ADN-ul ei, datorându-i tot ce are în viață. Apreciază noul val de designeri pentru felul în care înțeleg managementul. Printre preferații ei sunt Annema, Răzvan Firea. Ca și case de modă internaționale, Flori se simte inspirată de Valentino, Dsquared, Jacquemus, Chanel și altele. Nu este atrasă de consumerism în modă, ci de designer și de povestea lui. De asemenea, apreciază personalitatea lui Cătălin Botezatu și modestia acestuia: „După ce ai ajuns cu o anumită situație, înțelegi că nu are niciun rost să te lauzi, să epatezi – oricum toată lumea știe cine ești.”

„Se poate să fii un om bun și profi, în același timp!”

Primul contact cu a7tv l-a avut pe Facebook, când a văzut o poză din studio, care i s-a părut profi. A crezut că în spatele a7tv era o agenție de comunicare. La scurt timp a început o frumoasă colaborare. Cele două emisiuni realizate de Flori Stoian sunt „Business la superlativ” și „Smart life”. Invitații săi conduc afaceri de succes, respectiv activează în domeniile fashion, beauty, dietă sau sport.

„Consider că și eu am avut o contribuție la dezvoltarea a7tv prin legăturile mele anterioare cu vedete de top din România, care m-au urmat în acest proiect, fiindu-mi invitate încă de la primele ediții. La a7tv oferim jurnalism de calitate cum rar se mai practică în țara noastră. Sunt tare bucuroasă că fac parte din această echipă unde mi se respectă profesia. Invitații sunt fascinați de calitatea conținutului pe care-l oferim și mulți dintre ei ne recomandă mai departe.”






ULTIMELE ARTICOLE

Distracția face o relație de căsătorie mai interesantă?

Distracția face o relație de căsătorie mai interesantă? Foarte multe cupluri de diferite vârste pierd pe parcursul anilor acea flacără a așa numitei distracții,...

Bolnavii de Alzheimer vor avea parte de un nou tratament

Bolnavii de Alzheimer vor avea parte de un nou tratament conform FDA. Boala Alzheimer este o patologie neurodegenerativă progresivă. Aceasta afectează gândirea coerentă, memoria și...

Mit sau adevăr – bebelușii poftesc?

Societatea din ziua de astăzi perpetuează ideea că bebelușii poftesc diverse alimente, mai ales în dreptul sugarilor. Este oare acest lucru un mit sau...

Ce ai de făcut dacă îți expiră permisul auto?

Permisul auto a devenit poate cel mai indispensabil document, după cartea de identitate, pentru foarte mulți oameni. Mașina s-a transformat de-a lungul timpului din...