De la Ana Aslan la cel mai mare producător român de cosmetice. Cum a reușit o companie să scrie istorie în industria dominată de giganții internaționali? Mircea Turdean, unul dintre antreprenorii de primă clasă din România, a revenit la A7TV, unde a vorbit despre compania de familie pe care a preluat-o de la tatăl său, Liviu Turdean. La baza succesului acestei afaceri a stat și renumita Ana Aslan.
Când spunem Ana Aslan, spunem tinerețe fără bătrânețe. Ea a fost cea care a transmis multor generații că bătrânețea poate fi „fentată” și a dovedit științific acest lucru datorită studiilor și pregătirii ei. Și astăzi ea se află pe buzele tuturor celor care vor să arate veșnic tineri.
De-a lungul timpului această companie s-a dezvoltat și a crescut, devenind un brand de prestigiu în România.
În emisiunea Business la Superlativ – cu Flori Stoian, antreprenorul și deținătorul acestui brand, Mircea Turdean, a vorbit și despre francizele din portofoliu.
”În afară de cele 30 de magazine ale noastre, avem două care sunt în regim de franciză.”
Dacă în prezent unitățile aparțin companiei de la Cluj, Mircea Turdean își dorește ca renumele brandului să fie dus mai departe și de către viitorii investitori în regim de franciză.
”Cu siguranță că putem să deschidem atât noi, inclusiv cu partenerii noștri magazine în mult mai multe orașe. Ne avantajează aceste francize care vin în anumite locații la care noi nu ne asumăm toate costurile. Este o afacere win-win. Astfel numărul de magazine va crește. Pentru că tot ce se întâmplă într-un magazine propriu, se întâmplă și la un partener.”
Președintele companiei și-a arătat nemulțumirea față de implicarea statului în afacerile private:
”Statul român nu vrea, nu poate și nici nu se implică în susținerea mediului de afaceri.”
Întrebat dacă ia în considerare și extinderea sau mutarea acestui brand în afara României, Mircea Turdean a declarat:
”Compania noastră este companie românească și îmi doresc să am succes în această țară. Niciodată nu mă voi gândi să luăm afacerea și să o mutăm în altă parte, cum de altfel mulți o fac. Indiferent de greutăți, compania aceasta va rămâne aici. Asta este o veste bună și pentru primăria orașului din care facem parte dar și pentru bugetul de stat.”
Antreprenorul clujean a vorbit și despre cifra de afaceri realizată la nivelul anului 2021, despre care spune că a fost sub așteptările sale, ca urmare a crizei sanitare care a afectat mediul de afaceri global. Anul trecut, producătorul local de cosmetice a făcut afaceri în valoare de 60 de milioane de euro. În schimb, 2020 a fost un an foarte bun pentru cifrele companiei cu un istoric de peste 130 de ani și câteva sute de angajați. Producția de dezinfectanți și voluntariatul echipei clujene și-au pus amprenta în societatea românească.
Afacerea condusă de Mircea Turdean se încadrează perfect în cadrul campaniei Susținem Economia României a emisiunii.
De altfel, vă recomandăm să consumați produse și servicii fabricate în țara noastră, pentru a crește calitatea brandurilor autohtone, dar și pentru a contribui la creșterea economică. Bunăstarea națională ține de implicarea fiecăruia dintre noi, iar PIB-ul României este susținut de companiile-lider de piață.
Pentru a viziona întreaga emisiune și a vedea mai multe declarații, dă click aici: