Home Editoriale Actualitate Elite Business Women: “Human Centric Marketing” este strategia prin care companiile vor să își vândă produsele

Elite Business Women: “Human Centric Marketing” este strategia prin care companiile vor să își vândă produsele

0
Elite Business Women: “Human Centric Marketing” este strategia prin care companiile vor să își vândă produsele

Antreprenoarele Elite Business Women își dau întâlnire în data de 27 februarie la Commons din str. Halelor nr.5, pentru a dezbate cele mai noi trenduri în materie de marketing digital, branding și vânzări. Evenimentul „Bune Practici în Marketing și în Vânzări” este dedicat companiilor membre Elite Business Women dar și directorilor de marketing, antreprenorilor, managerilor generali, interesați de temă.

În cadrul evenimentului, invitatele Elite – Simona Hancu – consultant în marketing digital și Iulia Teodorescu – specialist în vânzări vor prezenta cea mai recentă analiză legată de bune practici în materie de marketing și vânzări pentru 2020, realizată în parteneriat cu clubul de afaceri Elite Business Women, prin care companiile pot să își vândă mai repede și mai eficient produsele. HumanCentric marketing, vedeta anului 2019 care se va impune și în 2020 Este un trend care s-a dezvoltat anul trecut și pare să continue și în 2020, pornind de la faptul că brandul trebuie să capteze atenția prin mesajele de tip „call to action”, astfel mesajul ajunge să devină foarte personalizat, fie că vorbim de audio, video, shoppable posts, chatbots sau mesaje directe. Astfel, brandul va avea conexiuni mai puternice și comunități mai implicate. Ce trebuie să cunoască un director de marketing? În vânzarea B2C, “BIG Data” este cel mai bun prieten al unui manager de marketing. Analiza datelor este critică și te ajută să iei cele mai bune decizii în planificare strategică și în urmărirea în timp real a realizărilor versus obiectivele setate. O excelență în IT pentru omul de marketing se traduce prin analiza tranzacțiilor clienților, istoria de web-browsing, atitudini și valori relevate în social media. În vânzarea B2B, omul este cel care vinde și face diferența. Singurul factor motivator pentru el este dezvoltarea carierei în organizație, iar managerul general trebuie să îi ofere întregul suport în relație, să îi dea feedback corect, să îl îndemne să fie transparent și să se poziționeze ca un coach, mai puțin ca un șef. La ce să fie atente departamentele de marketing și vânzări? • Să identifice diferențiatorul de valoare; • Să folosească facebookmessenger ca și canal care generează vânzare; • Să formeze comunități targetate și să creeze mesaje personalizate; • Să identifice canale optime din punctul de vedere eficiență – cost; • Content marketing-ul făcut în mod corect și continuu determină creșterea organică a site-ului companiei în google search. De la ce pornim în strategia de marketing și vânzări? Digitalul devine elementul centrul al strategiei, iar designul este esențial în orice instrument. Clientul este nemulțumit de mesajele spam, așadar enduserul dorește să primească informația personalizată în cel mai scurt timp (relevanță maximă imediat). Generația Z – un subsegment ce devine din ce în ce mai important, astfel micro și narrow influcencerii aduc o rată de engagement cu 60% mai mareși de 6 ori mai eficientă în campaniile de marketing. Brandurile care vor reprezenta valorile generației Z (sustenabilitatea, well-beingul, comunicarea autentică)și vor demara campanii targetate pornind de la aceste elemente în strategie, se vor diferenția de concurență și vor avea de câștigat pe termen lung. Care sunt cele mai bune canale de comunicare? În România există puțini oameni specializați în pagini de linkedin, fapt care atrage după sine o oportunitate mare pentru industrie dar și pentru forța de comunicare B2B pentru managementul unei companii. În ceea ce privește comunicare pe pagina de facebook a unei companii, discounturile agresive nu mai sunt percepute drept eficiente, pentru că brandul de țară este asociat cu imaginea unui „discount”. Cum știm dacă am ales cea mai eficiente politici de marketing și vânzări? Scrie pe hârtie procesele, ele te ajută să vezi exact timpul de execuție, resursele alocate și rezultatele obținute. Un proces scris este întotdeauna clar și optimizat. Parteneri eveniment „Bune Practici în Marketing și în Vânzări”: A7TV, Patria Bank, Pattern, Never Oblivion, REI Finance Advisors, Trusted Advisor Ioana Arsenie, Bistro Dorobanti, eClipa.studio, Tucano Coffee. Înscrieri la eveniment: https://ebw.business/elite-business-club-bucuresti-bune-practici-in-marketing-si-vanzari/ Despre Simona Hancu: Simona are o experienta de 19 ani in marketing management, dezvoltând portofolii de branduri internaționale și locale din diferite industrii, precum FMCG ( Bonduelle, Floriol, Unisol), tech mobile (HTC) sau industria de vinuri ( Vincon). În urmă cu 4 ani a înființat propria agenție, Pattern. Despre Iulia Teodorescu: Iulia este director comercial cu experienta în coordonarea echipelor Phonestatic, Elbi, Altex, Emag, KLG. Despre Elite Business Women Elite Business Women reprezintă un club de afaceri și o comunitate de business de peste 10.000 persoane, cea mai dinamică prezență locală dar și internațională, în București, Constanța, Cluj, Sibiu, Timișoara, Londra, Lisabona și Roma. Clubul dedicat femeilor antreprenor deține o platformă online pentru promovarea poveștilor la feminin.Elite Business Women este parte din WEGate European Commission și parte din Advisory Board Women in Business. Elite Business Women a fost nominalizat la categoria Best Social Impact at Central Eastern Europe Awards for Start Ups. De-a lungul celor 5 ani de funcționare, Elite Business Women a organizat peste 250 de evenimente de business, 15 în străinătate. In 2019 organizațiia a lansat Elite Investment Fund, fond de investițiii dedicat afacerilor conduse de femei. Elite Business Women este fondat de Bianca Tudor și condus pe București de Ioana Arsenie. Pentru detalii vă rugăm să ne vizitați pe https://ebw.business și pe pagina de facebook https://www.facebook.com/EliteBusinessWomen/