Home Articole Noutăți Cum se schimbă piața auto cu mașinile electrice

Cum se schimbă piața auto cu mașinile electrice

0
Cum se schimbă piața auto cu mașinile electrice

Cum se schimbă piața auto cu mașinile electrice? Acestea au influențat nevoile consumatorilor și cerințele acestora la autovehiculele noi. Generația nouă este interesată mai mult de tehnologie în mașinile viitorului.

Care a fost trend-ul până acum?

Din punct de vedere istoric, mașinile au fost vândute pentru performanța și fiabilitatea lor. Producătorii s-au concentrat pe schimbarea atitudinii consumatorului față de produsele lor. Ori pe adaptarea marketingului pentru clientul lor „ideal”, mai degrabă decât pe a face ca produsul să fie potrivit consumatorului. În timp ce unele dintre aceste abordări joacă un rol astăzi, o perspectivă centrată pe utilizator este acum crucială.

Generația nouă are alte așteptări de la autovehicule

În primele zile ale vânzărilor de vehicule electrice, cumpărătorii erau adesea clienți cu venituri mai mari, dispuși să plătească mai mult sau să se confrunte cu restricțiile de călătorie de gamă inferioară pentru a deține un vehicul. Dar personalitatea clientului EV s-a schimbat. Grupul demografic de cumpărare a crescut de la acest public de nișă la un grup mai mare de consumatori cu valori și așteptări mai populare.

Milenialii vor mai multă tehnologie

Milenialii au de 2,5 ori mai multe șanse de a adopta tehnologia timpurie decât generațiile mai în vârstă, fiind atât motorii, cât și consumatorii acesteia. Și cercetările din SUA de la Pew Research Center, efectuate în 2019, au descoperit că 30% dintre mileniali trăiesc cu un soț și cu propriul copil. Această generație este formată din oameni care nu numai că solicită cea mai recentă tehnologie. Dar care au ajuns și într-o perioadă mai stabilă din punct de vedere financiar, orientată spre familie în viața lor. Din acest motiv, este un grup demografic foarte influent, care ar putea reprezenta un punct de basculanță pentru succesul EV al multor mărci.