Pandemia și restricțiile impuse de autorități au forțat mulți antreprenori să își vândă sau chiar să își închidă afacerile, în timp ce pentru alții a reprezentat o oportunitate pentru a cumpăra afaceri dezvoltate și a le oferi o nouă perspectivă pentru a funcționa chiar și în perioada de lockdown.
”Avantajul, când îți cumperi o afacere deja lansată și care funcționează și care ar profit, avantajul este că sari niște etape. Și aceste etape, de cele mai multe ori te costă bani, timp, nervi, și poate îți pierzi inclusiv acel avânt de a-ți dori să continui.” – a fost de părere antreprenorul Diana Stângă, invitata lui Flori Stoian, în emisiunea Business la superlativ.
”De multe ori se face exit dintr-o afacere în care nu te mai regăsești. Dacă nu mai corespunde direcției în care vrei tu să te dezvolți sau consideri că poți face mult mai multe lucruri în alte domenii sau cu alte resurse.”
Diana Stângă, deținătoarea unui restaurant în zona centrului istoric al Capitalei, și-a vândut afacerea, în pandemie, pentru a avea timp să se ocupe și de alte aspecte ale vieții profesionale cum este mentoratul în business.
”A fost un business care a pornit din pasiune, l-am învățat pe parcurs, de asta spuneam că sari niște etape când iei o afacere gata pusă la punct. Am crezut că o să îmi pară rău de acest business, dar nu. Bucuria că el o să meargă mai departe și că eu o să mă duc în direcția pe care mi-o doresc, a fost mai mult decât împlinitoare”
[…] post Când este momentul potrivit pentru a vinde o afacere? appeared first on A7TV – Trăiește […]