Marca Bionike a fost creată datorită intuiției unui antreprenor și farmacist care, în anii 1960, a realizat că produsele cosmetice ar putea fi utile nu numai pentru îngrijire și înfrumusețare, ci și pentru a sprijini tratamentele dermatologice.
La vremea aceea, puțini dermatologi se implicau în industria cosmeticelor, totuși alergiile de contact, în special cele declanșate de metalele grele din formulele cosmetice, apăreau deja în rândul populației.
După ce ne-am dat seama de acest risc crescut de alergii și am identificat oportunitatea de a oferi o soluție, în anii 1990 am început să colaborăm cu laboratoare chimice calificate pentru a dezvolta o metodă capabilă să detecteze chiar cantități minime de nichel, spun reprezentanții brandului.
În emisiunea ”Business la Superlativ” cu Flori Stoian, în cadrul rubricii „Antreprenoriat în frumusețe”, invitata permanentă, Mirela Moraru, explică de ce produsele companiei sunt specifice pentru pielea sensibilă și nu doar pentru tratare ci și prevenire:
”Partea pe care noi am promovat-o cel mai intens a fost partea de acnee.
De ce? Pentru că vedem că acum mai nou apare și la persoanele cu vârsta peste 40 de ani sau 30 de ani.
Lumea se întreabă de ce, nu am avut acnee niciodată și apare acum la 40 de ani. Problema este că treptat, din ce în ce am sensibilizat pielea cu diferite cosmetice.
S-a făcut un studiu la un moment dat noi femeile punem zilnic undeva între 8 și 20 de cosmetice pe pielea noastră, iar bărbații mai puțin, între 3 și 6. Fiecare cosmetic are componența lui.
Înseamnă o multitudine de substanțe pe care le punem zi de zi. Unele pot reacționa între ele și să producă afecțiuni ale pielii.
Acneea este de fapt răspunsul imun al corpului la produsul respectiv sau alergia respectivă.
Mai există mentalitatea că dacă nu am avut, înseamnă că nu o să am”, spune antreprenoarea Mirela Moraru.
Rubrica poate fi urmărită, în fiecare joi, de la ora 20:00.
CEO-ul BioNike vine cu sfaturi de business și cu recomandări pentru o piele sănătoasă și frumoasă.