Amalia Năstase, fosta soție a tenismenului Ilie Năstase, este o femeie de succes, dar care a avut de parcurs un drum greu, spre performanță, drum în care a trebuit să se reinventeze pentru a rămâne mereu conectată în business.
De la PR de lux, aceasta a trecut la hăinuțe pentru copii și vlog! Fiecare vlog începe cu ”doamna Amalia” în fața scării de bloc, din Rahova, unde a crescut și cu o voce pe fundal care strigă ”Fier vechi cumpărăm” pentru a-și reaminti mereu de unde a plecat.
”Nu știu dacă sunt bună în ceea ce fac, dar fac asta natural”, a declarat ea, cu modestie, despre conținutul pe care îl livrează pe vlog, în emisiunea Business la superlativ cu Flori Stoian.
Vorbind despre posibilitățile financiare de care dispune, aceasta a declarat:
”Amalia Năstase nu este bogată. Într-adevăr, stau într-o casă foarte frumoasă, dar toți banii pe care îi facem noi îi folosim ca să ne distrăm.
Eu vreau să fac în continuare PR de lux dacă mai există. Dacă nu mai există, nu fac. Tocmai de asta am și mutat atenția către vlogging, către podcast-uri.
Am experimentat luxul și pentru mine este ceva foarte natural. Eu nu aș putea niciodată să mă duc să fac PR unui restaurant cu toate că și acolo este la fel de multă muncă, se câștigă foarte serios.
Mie îmi plac brandurile care au o identitate foarte bine definită și o tradiție.
Hainele de copii și brandul pe care eu îl am reprezintă brand cu tradiție, e un brand curat. Mi se pare că moda asta a adulților este adusă foarte mult în moda copiilor și copiii nu mai au copilărie cum ar trebui să aibă.
Copilul nu se mai îmbracă într-un polo cu pantaloni ca lumea, îi vezi pe toți cu pantaloni cu turul lăsat și aș vrea să curăț puțin imaginea aceasta a pantalonilor cu turul lăsat. Este un brand care este tradițional, care are valori și care educă copilul cumva”
[…] post Amalia Năstase, succes pe Youtube și în moda pentru copii appeared first on A7TV – Trăiește […]